dimarts, de setembre 16, 2008

Lamentable...

És lamentable. Per motius d'excés de curro i de problemilles que haig d'acabar de resoldre, durant unes setmanes (espero que només una...) no podré pas seguir amb la meva rutina blocaire.
La veritat és que em sap molt de greu, perquè és de les poques coses que darrerement em distreuen molt, però quan no es pot, no es pot i no val la pena injectar-se Supradin en vena (sobretot perquè primer s'hauria de trinxar, fondre... i uf, em fa massa mandra tot plegat).
En definitiva, aturada temporal del servei i ens veiem en uns dies...
Salut!

4 comentaris:

Vironer ha dit...

torna aviat!

Àlex ha dit...

Tan aviat com pugui...
Miraré de resoldre els temes pendents aquest cap de setmana i dilluns, em comprometo a tenir-te un post dels que t'agraden: multiculti i carnavalero...
Sobretot perquè les Festes de la Mercè, de la meva estimada MalViscABarcelona són, precisament, aquest cap de setmana...

Jordi Centelles ha dit...

Don't Worry Be Happy!!
Agafa els problemes i el curro i llença’ls per la finestra dels Ferrocarrils!!

Torna aviat, que et trobarem a faltar!!

Vironer ha dit...

Sí Sí, informa'm de les activitats de la Mercè, el BAM, el Piromusical, i totes les activitas i tallers i iniciatives meravelloses. Jo ho acabaré d'amanir, mentre espero la teva resposata, anant a veure TWICE la pel·li del Woody. La fan als Verdi en urdú?