divendres, de febrer 29, 2008

My Chemical Romance

My Chemical Romance, que es venien a ells mateixos com aquells que podien donar un cert relleu a The Cure (quines pretensions tenen alguns, déu meu) i a Smashing Pumpkins (tot a l'hora, així..) són absolutament decebedors des del meu punt de vista. Tenen alguna bona cançó barrejada en mig de trossos de soroll que pretenen que sonin a durs i contundents, però m'agradaria encara saber trobar el que tenen de gòtics i d'obscurs, a part de la portada dels cds, que tampoc no són res de l'altre món. I com a molt, i a mi particularment no m'agraden, s'assemblen als Muse, que són un mer producte de màrqueting d'intent de tornar al heavy més tronat de les grenyes H&S i dels pantalons de plàstic negre imitació de la pell... Deplorable, en general.
Res, set euros llençat de mala manera a l'FNAC! Però estic simpàtica i de proves, i us deixo amb una cançó dels My Chemical Romance, per passar l'estona.


powered by ODEO