dimecres, d’abril 02, 2008

Lloyd Cole, Antidepressant

Antidepressant, del Lloyd Cole, és un dels bons cds que m'he comprat en els últims anys. De fet, els últims compactes que m'he comprat han sortit bastant, bastant, bons la majoria, de manera que no em puc queixar.
Però no coneixia Lloyd Cole i gràcies a Icat el vaig descobrir amb Antidepressant. A mi m'agrada molt, és un bon compacte, però no us puc penjar cap cançó del CD perquè tinc dos problemes: el primer que no sé fer-ho i el segon que no sé si és legal. M'explico: si penjo algo del YouTube el responsable final és qui l'hagi penjat allà i si ho penjo de l'Odeo, el mateix. Ara, que si ho pengés del meu Mp3, ja veuríem qui és el delinqüent. Però cap problema, perquè no sé fer-ho, tampoc.
Si us agrada el Chris Isaak (a mi sí), aquest també us agradarà.
Us deixo un vídeo d'una cançó antiga (sí, sí, antiga! Del 1985!!!! En el fons, sóc una clàssica...)