divendres, de juny 13, 2008

Vola'm a sa lluna, Cris Juanico

Vola'm a sa lluna, de Cris Juanico i la Big Band de Taller de Músics és un compacte d'actualitzacions dels grans crooners de la història de la música. Georgia, Vola'm a sa lluna, Febre, Et tinc dins sa meua pell... revisitats per Juanico i la Big Band.
Molta gent es pregunta si cal versionar al català Dean Martin, Frank Sinatra, Bing Crosby... tenint en compte que la música és tan internacional i ja l'entenem totes i tots... Error. Crec que no només calia versionar-los, sinó que a més és un luxe que ho hagin fet tant en Cris Juanico, de qui m'encanta la veu (i el que no és la veu, també, llàstima no conèixe'l en persona...), com la Big Band de Tallers de Músics, apostant per un repte que és una pena que no hagi triomfat tant com es mereix.
El concert que van oferir per la Mercè 2007, davant la Catedral de Barcelona, per mi va ser un autèntic plaer i els milers de persones que omplien la Plaça de la Catedral semblava que s'ho passaven tan bé com jo.
Disfruteu-lo!

1 comentari:

Vironer ha dit...

et seré sincer: la primera vegada que vaig sentir en Juanico-crooner em va fer feredat. Però vaig decidir que calia donar-li una nova oportunitat, la bona gent dels Països Catalans que normalitzen i volen eixamplar els horitzons de la nostra llengua amb nous registres em mereixen la màxima consideració. Així que, novament, vaig escoltar en Juanico-crooner amb la millor de les predisposicions, i la veritat és que la meva primera impressió es va radicalitzar. Mira, no puc. A més, associant-se a una iniciativa -paraula de merda- el nom de la qual va associat a la paraula taller -paraula de merda-, la cosa només podia anar que pel pedregar.