dilluns, de març 26, 2012

Teixint consensos?


Tinc el saníssim costum d'escoltar ICatFm de bon matí. En Jordi Tenas és un tio simpàtic, de bon rotllo, que et permet començar el matí sense vomitar i sense al·lèrgies.
Però la ràdio del lavabo sembla que estigui esponsoritzada: només sintonitza bé RAC1. De manera que m'he dutxat sentint en Josep Rull, després del congrés de CiU. Durant molts anys vaig sentir en Rull, de manera que no ha dit res que no sàpiga. No estava solet, ei, que hi havia els tertulians (eeeeeeeeeeccccccccccs) i els "artistes convidats" Junqueras i Millo, que són els que jo he sentit. Sí, què passa, anava tard, avui.
Total, que han començat a repetir tòpics buits, avorrits i sobretot estèrils, que són els que omplen la política avui dia, que l'han convertida en buida, avorrida i estèril.
-Teixint consensos (als consensos s'hi arriba, no es poden teixir. No són de llana ni de fil ni de cotó...)
-Els problemes reals de la gent (que n'hi ha que no són reals, de problemes?)
-El relat és difícil (el relat és un escrit fet per un professional que explica alguna cosa; el que és difícil és trobar algú que sigui capaç d'explicar alguna cosa i fer-ho ben fet. En política no es fan relats: es fan propostes, es fan polítiques, es fan putades, fins i tot, però no relats).
I moltes que he oblidat mentre em rentava les dents...
Ens han segrestat la política i ni tan sols ens demanen rescat per ella: se la volen quedar. Casi que fem alguna cosa, ei.